onsdag 23. desember 2009

Mata-Ki-Te-Rangi. Te-Pito-O-Te-Henua

Imorgen er julaften, og alle hjerter gleder seg. Tid for å le, konversere og kose seg med de du er glad i og holder av. 
Jeg skal tidlig opp, se de samme filmene som alltid, spise tomatsuppe som alltid, og le av onkel som alltid er forvirret over de norske juletradisjonene. Og ikke minst, jeg skal besøke søte Fiona og Aasmund i korskiren. De gjør julen min til det den er. 

Jeg gleder meg så mye at jeg bare smiler. 

God Jul til dere alle 







3 kommentarer:

Toggy sa...

Tihi.
I morgen skal jeg stå opp tidlig, se på filmer, pakke inn gaver, dele ut gaver og synge sanger med hele familien. Godt å være hjemme.

Nøve sa...

God jul til deg også. <3

fredrikke dorothea bolette sa...

hihi.
god juuul (er det på etterskudd nå, egentlig?)

jeg liker å tro at den historien du fortalte først er den som er sann. den var bra.

/fredrikke