søndag 13. desember 2009

Hjemme bra, borte best

Jeg er tilbake, etter å ha vært i Praha i litt over en uke. Det er en av de fineste byene jeg vet om, den er så mystisk, finurlig og koslig. Å komme inn i en bokbutikk sammen med en av de besteste vennene man kan finne, hilse pent og si dobriden, som jeg har lært at betyr goddag. Le og smile mot flotte tsjekkiske damer med store hatter, og røde lepper. Spise kastanjenøtter og lure på hva personene rundt deg prøver å fortelle, men smile, nikke og være veldig enig. 
Dejekoiyo, tusen takk, jeg liker deg.






























Ps: Søte Hjartesmil har Hjartepost-prosjekt og det er så fint! Jeg gleder meg til å sende gave(r), det er herlig!



5 kommentarer:

Nøve sa...

Jeg gleder meg også til snø. Og til Hjartepost! Så utrolig.

Nøve sa...

Å ja, jeg elsket Hemmelig Venn. En gang brukte jeg det for å ærklære min kjærlighet til en gutt i klassen. Tror han fant ut at det var meg, da, men..

fredrikke dorothea bolette sa...

kan faktisk alt endres?
hihi. det er jo veldig fint isåfall.
kan du forklare meg hvordan?

/fredrikke

fredrikke dorothea bolette sa...

og jeg elsker magnus carlsen.
jeg håper vi gifter oss. sånn på ordentlig.
han er fin fin fin.

/fredrikke

Anonym sa...

Praha virker så fint. Min mor har vært der to ganger og maser på at eg må dra der med venninner til sommeren. Så eg vurderer det sterkt. Gamle, vakre byen. Likte bildet av Praha, får lyst å dra med en gang!