tirsdag 17. november 2009

It takes two to tango

Idag har jeg danset. Både mer og mindre seriøst. Hvorfor, lurte du? Sort skal nemlig gifte seg, og han kan ikke danse. Virkelig, ikke et trinn. Heldigvis (for oss begge) var ikke jeg klar over dette, og sa javisst, kan jeg være med deg på timer frem til ditt bryllup. Mine ben har sjeldent vært så blå, men jeg har det riktig festlig. 
Og når alle dansedagene er forbi, vil jeg kunne danse tango, salsa, og noe som ligner på vals. En meget hendig egenskap, ifølge morfar, som overværer undervisningen. 
ph: the edge of love





4 kommentarer:

Nøve sa...

Så fint! Jeg vil også lære meg å danse før eventuelle giftermål.

Til jul ønsker jeg meg sløyfer, kjoler og store tekopper. <3

hjartesmil sa...

eg måtte berre seie kor fantastisk! å reisa på tangokurs. litt sjalu.

Sofsen sa...

Eg elskar bloggen din! Bare så du veit det. :D

Nøve sa...

Jeg er helt enig! Julen er den aller fineste tiden. Og DU er bra! Er så glad du er tilbake. :)