torsdag 22. oktober 2009

Jeg lyver da aldri?

Jeg skal aldri mer si at noen lyver. De spiller kanskje bare teater uten å fortelle noen om det. Et menneske kan skjule mer enn man kan se med det blotte øye, og du kan aldri vite hvorvidt mennesket du ser eksisterer. Det er opp til hver enkelt hvordan man vil håndtere livet, den påståtte virkeligheten. Vi spiller alle hemmelig teater.
Personlig foretrekker jeg å være meg selv, med et ukjent antall variasjoner. La oss alle kjenne gleden av en god historie.
(herfra)


2 kommentarer:

Nøve sa...

Jeg spiller veldig mye teater, tror jeg. Men jeg vil på en måte prøve alle rollene før jeg eventuelt slår meg til ro med en. "Det er opp til hver enkelt hvordan man vil håndtere livet" - nydeligste setningen. <3

sjokomums sa...

Kjære du, tusen takk, det varmer langt inn i hjerterota å se ordene dine <3 Jeg fikk da prøvd noen kjoler - bilder lagt ut nuh ;) Ha en fin kveld videre. Vi spiller vel alle ulike roller gjennom livet, gjør vi ikke?